Inderdaad met Herbert naar de Moerdijk rustig heen gefietst en daarna daar ff 3 rondjes rustig warm gedraaid.
Tijden het warm rijden leek het dat er maar 15 Man was maar toen de start zover was stonden er toch een mannetje of 30.
Ik merk dat ik nog niks begrijp van Koersen, maar goed de eerste ervaring is er.
Ik heb 3 keer meegedraaid in de sprint en ook een keer zat ik ver vooraan, echter ging ik te diep en gingen de longen op slot, je bent dan best een eind weg gereden en de mannen achter je de roken je gewoon op!!!
Zoals ook met Herbert deze heeft echt zijn spierballen laten zien, hij had zeker meer lef dan ik.
Volgende keer zal ik is meedraaien voorop en kijken wat dat brengt het zijn kleine ronden dus als je echt op bent stap je er gewoon uit, tijdens de koers zag je dat wel meerdere doen.
Een lastig stuk is wanneer het op een lint is getrokken om goed uit de wind te blijven een belangrijke tip is om je vooral goed door de bochten te laten lijden, dan kost het minder energie om mee te doen.
Je komt inhoud te kort om echt mee te blijven draaien er wordt niet heel hard gereden maar het lastigste en zwaarste zijn gewoon de versnellingen, die laten je benen opblazen.
Leuk.... komt zeker een volgende keer!

- BFWMOER4.jpg (73.77 KiB) 1123 keer bekeken

- BFWMOER3.jpg (51.67 KiB) 1123 keer bekeken

- BFWMOER2.jpg (68.19 KiB) 1123 keer bekeken

- BFWMOER1.jpg (66.61 KiB) 1123 keer bekeken
Voor de echte details:
http://tpks.ws/BBRmIn het kort:
Duur: 1 uur 15 min
Snelheid: 40.23Gem
Hartslag: 160Gem
Vermogen: 237 Norm
Snelheid: 62,57Max
Positie: Ergens achteraan

Hmm, als ik zo naar de data kijk dan heb ik het me te makkelijk gemaakt had er meer van moeten maken......
En de volgende keer Herbert..... laten we dan toch maar samenwerken